- Je možné u vás podstoupit IVF s úhradou pojišťovny?
Ano, naše klinika spolupracuje se všemi zdravotními pojišťovnami, které se částečně podílí na úhradě IVF cyklu u žen do 40ti let. Pacientka má nárok na úhradu 4 cyklů IVF ze zdravotního pojištění za předpokladu, že v prvních 2 cyklech IVF bylo přeneseno pouze 1 embryo.
- Nabízíte dárcovské programy?
Okamžik, kdy žena či muž zjistí, že nemohou mít své vlastní děti, je jeden z těch nejtěžších v životě. Naštěstí jsme schopni pomoci i těmto párům, a to díky programu darovaných vajíček či darovaných spermií. Protože jsme si vědomi, jak náročné je nejen samotné rozhodnutí, ale následně i celý proces, věnujeme celé léčbě maximální pozornost. Dárci spermií a stejně tak i dárkyně vajíček musí splňovat přísná zdravotní kritéria, bez kterých u nás na klinice není možné darování absolvovat. Protože klademe také velký důraz na podobnost dárce/dárkyně a příjemce/příjemkyně, disponujeme početnou databází dárkyň vajíček i dárců spermií, kterou neustále rozšiřujeme.
- Nabízíte další služby nad rámec standardních IVF konzultací (např. androlog, imunolog)?
Ke každému klientovi, který přichází na naši kliniku v rámci léčby neplodnosti, přistupujeme individuálně. Spolupracujeme proto s dalšími specialisty v daném oboru. Poskytujeme konzultaci s urologem, genetikem, andrologem, endokrinologem či imunologem.
Jelikož jsme přesvědčeni, že harmonie mysli a těla je během IVF léčby nesmírně důležitá, v rámci nadstandartní péče mají naši klienti možnost využít akupunkturu, masáže, psychologa nebo výživového poradce.
- Máte dostupnost výkonů celý týden?
Ano, naše klinika je otevřena také o víkendu (svátcích) pro nezbytné a plánované výkony. Prioritou je pro nás vždy správné načasování výkonu, aby úspěšnost léčby byla co nejvyšší
- Je možná telefonická konzultace 24/7?
Ano, našim klientům jsme k dispozici celý týden. Mimo ordinační hodiny funguje také nonstop linka (605 464 119), na kterou se mohou všichni naši pacienti obrátit v případě urgentních dotazů. Snažíme se o neustálou dostupnost, aby se u nás pacienti cítili dobře a v bezpečí.
Vzhledem k vytíženosti lékařů je telefonická konzultace s IVF specialistou možná po předchozí dohodě, nicméně, kvůli zajištění plnohodnotné a kvalitní péče, vždy preferujeme osobní konzultaci.
- Je možné hradit IVF ve vašem centru formou splátek?
Ano, po předchozí dohodě jsme schopni s klientem vytvořit splátkový kalendář.
- Je možné mít jednoho konkrétního lékaře?
Ano, je pro nás prioritní, aby klienti absolvovali léčbu se stejným týmem lékařů a sestřiček. Celý proces léčby je díky tomu pro pacienty mnohem příjemnější.
- Jak je možné se objednat a je potřeba žádanka?
K objednání vstupní konzultace není žádanka nutná, stačí se objednat na telefonním čísle 577 005 911 nebo 605 464 119. Pacienti se mohou také objednat prostřednictvím e-mailu, který je ve tvaru info@ivfzlin.cz.
- Mohou u vás těhotné klientky být sledovány i nadále? Pokud ano, jak dlouho?
Ano, v budově kliniky máme také gynekologické ambulance. V případě, že si k nám klientka přeje docházet po celou dobu těhotenství, je možné se zaregistrovat u jednoho z našich ošetřujících lékařů.
- Jak dlouho se čeká na první konzultaci?
Konzultaci s IVF specialistou se snažíme zajistit během několika dnů bez čekací listiny.
Kde se lze objednat:
tel.: 577 005 911, e-mail: info@ivfzlin.cz
Adresa CAR:
U Lomu 638, Zlín
Webové stránky: www.ivfzlin.cz
FB: IVF Zlín Klinika reprodukční medicíny a gynekologie
Pokud chcete napsat na tento CAR recenzi, můžete zde