Špinění při amenoree

DotazyKategorie dotazu: GynekologieŠpinění při amenoree
Jana asked 1 měsícem ago
Dobrý den, léčím se s anorexií a již třetí rok nemám menstruaci. Na gyndě mi bylo jako důvod  řečeno, že mám slabou sliznici, což souvisí právě s anorexií. Nedávno jsem však na kalhotkách začla spatřovat opravdu velmi slabé krvácení (jedná se opravdu o max dvě kapky či jen narůžovělý výtok). Ráda bych se zeptala, zda je toto u amenorey možné nebo jestli to může být způsobeno rozházenými hormony právě kvůli anorexii? Stěry z DČ byly při poslední kontrole v pořádku, přesto mi ale dělá starosti, jestli to může být něco vážnějšího. Na prohlídku jsem již objednaná. Děkuji za odpověď.

1 odpovědí
mojegynpor@email.cz odpovězeno před 1 měsícem
Dobrý den, 
špinění může být v rámci hormonální disbalance, bez vyšetření Vám ale nejsem schopna říci o co se jedná. Více Vám řekne Váš ošetřující gynekolog.
 
Hezký den,
 
Kamila